8 januari 2010

í l l a

Tja, nu kommer värsta sjuk-updaten.
Somnade aldrig inatt, så kring 6 var jag vaken. Somnade till och från och sov ca 2.5 timmar.
Kunde absolut inte svälja och knappt prata, så sen åkte jag och Mami till hälsocentralen.
Tog halsprov, sänkan(stavning) och sådär.
Sänkan ska ligga under 8, och jag hade 114! galet mycket.
Fick åka til hudik på öra näsa hals och dom sa att jag kanske kunde bli inlagd, i gävle!

Men så vart inte fallet, jag fick diklofenak och ett nytt starkt pencillin.
Så jag tog alla tabletter och gick och la mig när jag kom hem.
Vaknade för ett tag sen och...... wait for it.. JAG KAN SVÄLJA!
Skönaste känslan , och det firar vi med fläskfilé och potatisgratäng-

Nu hoppas jag det inte blir värre.
Kommer halsflussen tillbaka sen, tar dom bort mandlarna.
Tjarå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar