15 januari 2010

a b o o !

Bra & lång dag.
Skola mellan 10.30-13.10.
Chillade på stan en sväng, gick till sis. Fikade, solade & fikade igen.
Åkte till Emmi, gjorde godaste maten, victor kom.
Vi umgicks, pratade om "tryckning" (hehe) och kollade let's dance.
Hon som åkte ut hade stor näsa och var ful så det gjorde inget.

Imorn blir det klappen (åka slalom) mellan 10-13.
hem en snabbis, sen vidare till iggesund för att åka med tåget 14.36 till gävle med mia.
Sen blir vi där all night long, kommer hem söndag.
Jag drar troligtvis direkt till sis och kommer hem ca 21 på söndag,
Detaljerad jag är alltså, och kanske världens upptagnaste 17åring?
men whatever, ledig måndag jaO.

Bytte mina skidglasögon idag med.
Här är resultatet, lite.

och jag bjuder till som vanligt.
Hejdååå på en stund!

4 kommentarer:

  1. Om världen upptagnaste 17 åringen, det har du varit länge:P
    Du får hojta till näru är i hudik på söndag satt man kan få lite ögonkontakt med dig;$

    SvaraRadera
  2. jaså de tycker du? ;p

    SvaraRadera
  3. *upptagnaste*

    hahahaha

    SvaraRadera
  4. men det var en som sa sådär till mig, så sluta klaga.

    SvaraRadera