26 januari 2010

H e j

Jag ballar ur, alla ballar ur, skolan ballar ur.
Går såna jävla dagar och mitt schema är sämst.
Kommer aldrig orka, men kääämpar på.

Igår fyllde min kusin 11 år, så vi var där och firade. (jättekul & mysigt)
Åkte till skolan igår kl 8 och kom hem igen på kvällen ca 20.
Galet men värt.
Idag var det ungefär lika, dock lite värre.
Åkte med 6.50 bussen till skolan och kom hem 20.50.
Filmade efter skolan... och vi blev klar! (yes)
Sen gick jag till sis och åt umgicks och färgade hennes hår.

nu är jag väldigt trött.
Imorn blir en lika lång dag, vet inte hur jag orkar.
8bussen till skolan, skola till ca 17 sen hem till Emelie som fyller 18(!!!!!!) Grattis i förskott!
Långt och yrigt inlägg, men stå ut.


....och det är inte okej att läsa utan att kommentera ;o

4 kommentarer:

  1. sista meningen tar jag som
    en pik, så heeeeere coooomes!

    för det första: skoldagar i
    uppsala är great kan
    jag säga utan att skryta.

    för det andra: det heter klarA

    för det tredje: nä, tror inte
    jag hade nåt mer.

    SvaraRadera
  2. okejdå, här får du en kommentar!
    Tack för att du färga håret :)
    Niklas tyckte att det blev snyggt ;)
    ily!

    SvaraRadera
  3. wattup världens mest upptagna 17 åring!

    SvaraRadera