18 mars 2012

Söndag.

Hallådär!
Har varit lite busy här under dagarna så jag har inte hunnit skriva.

Torsdag: Klarade provet, 1 fel så 98% rätt, galet nöjd! Sen körde vi första dagen i telefonen och det gick faktiskt bra trots att det var jättepirrigt! Tränade efter jobbet med Mami.

Fredag: Satt i telefonen hela dagen och det gick bra, lite svårt men efter lunch satt det mesta.
Efter jobbet tränade jag & mamma sen åkte vi hem och Robin kom hit och vi spelade kort och chillade men somnade sjukt tidigt. Jag somnade innan 23! Hade jobbat 13 dagar i sträck då så det var inte så konstigt!

Lördag: Klev upp, storstädade på övervåningen, satt i växthuset med Robin, Malin, Lisa & Mamma och myste och sen skjutsade jag Robin till bussen och handlade lite. Åkte hem och åt och gjorde mig klar och sen vid 19 skjutsade mamma mig till Söderhamn. Där träffade jag Malin & Viktoria och vi drog till Peter på förfest och sen var vi ut. Det var verkligen en skitbra kväll och jag hade så roligt ute! Så himla bra.

Idag sov jag länge, klev upp, fikade, sen gick jag och mamma en promenad och hämtade bilen hos Malin, sen har jag inte gjort så mycket mer... bara ätit våfflor. haha,
Nu ska jag kika på bigbrother och se vad jag missat här i dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar