9 mars 2012

Fredag.

Hallådär!

Sitter vid köksbordet med datan och pappsen. Mamma lagar mat och jag håller på att hungra ihjäl så jag hoppas den är klar snart, haha!
Slutade 16 idag och utbildningen gick super...fast det går väldigt snabbt, om 1 vecka sitter vi i telefon, galet! Justja, jag gjorde bort mig bra nog idag... spillde ner min knallorangea blus med varm choklad + byxorna, fast jag var snabb med bubbelvatten och torkade bort det så det syntes inte alls på blusen och jag hade svarta jeans... men när vi hade haft lunch och jag & vickan hade varit ute och gått i produktionen och pratat med folk så upptäckte jag stora bruna fläckar på byxorna, och det kan knappt ha gått att missat så de var ju lite pinsamt....menmen!

Nu ska jag snart sluta skriva för de blir bara luddigt. Haha...
Har iallafall fått schema för resten av månaden och det blir mycket kväll i början men det gör inte så mycket, det blir bra! Nu ska jag stänga av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar