26 mars 2012

Måndag.

HEJ HEJ HALLÅÅÅ!
Har varit lite dåligt på uppdateringsfronten känner jag. Men jag har varit upptagen med jobb + sovning. Har somnat typ direkt jag kommit hem (eller ja, vid 22.-22,30) och inte haft ork/tid att skriva. Men en liten uppdatering nurå:

ons/tors, jobb bara.
Fre: jobb (hade min första medlyssning och det gick fantastiskt bra!) sen efter jobbet fikade jag, Vickan & Malin. På kvällen var jag med baby och chillade bara. Lyckades även vara vaken till 1.30 (för jag skulle sova ut på lördagen).

Lördag: vaknade innan 9!!1 och kunde inte somna om. Städade Robins nedervåningen och duschade och grejade innan jag åkte in till stan en sväng i min ensamhet kring 12. Skulle bara vara inne 1 timme men sen fick jag reda på att morfar var på sjukan (inget jätteallvarligt) så jag gick dit och hälsade på han och var där ett tag istället. Sen åkte jag hem, gjorde mig klar och tog bussen till Iggesund med fina folk och hade en så himla rolig förfest där! Jag blir helt glad när jag tänker på hur roligt vi hade, och det var bara folk man kände och vi var liksom dom bästa nånsin. PUSS PÅ ER! Sen gick vi ut och såg Björn Rosenström och det var SÅ BRA!

Igår var jag bara hos Robin. Var med Thom och sen åt vi med Robins familj och jag fick även träffa lillbäbisen. Han har inte fått nåt namn än men jag hoppas dom väljer nåt av mina förslag jag gav, haha!

Nu ska jag se om min webbcamera börjat funka som jag just installerade och sen kika BB och sen sova. Ha det fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar