5 mars 2012

Dålig stil.

Har inte skrivit på hur länge som helst (typ) men jag har prioriterat annat, som tur är!
På fredagkväll kom Amanda, vi chillade mest och la oss ganska tidigt. I lördags var vi + mami till stan och handlade lite. Hittade en knallorange blus, en spetsbody (som dock inte passade när ja kom hem) och en sån där grej man har istället för eller på bhn. På kvällen kom Robin och Malin hit och åt tacopaj och myste. Sen spelade vi plump, sjuan och gjorde en rejäl garderobsrensning så Malin fick lite "nya" kläder, klockan vart helt plötsligt strax innan 1 på natten så då åkte jag & Robin hem till han.

Igår jobbade jag mellan 11-15, det var jättelite folk och det var faktiskt väldigt skönt. På kvällen åt vi och jag städade, sen kom Cissan förbi på kvällen och hängde med mig och sis, då gjorde vi även gelénaglar på mig.


Idag har jag varit på jobbet, andra utbildningsveckan nu och det är roligt än..haha! Man måste verkligen vara med + fråga 1000 frågor, men de är jag ganska bra på...haha.

Nu ska jag hämta baby på bussen snart och sen ska jag bara mysa ner mig i soffan med han och se 2 greysavsnitt, är verkligen helt sjukt trött... kul de när man har 12 arbetsdagar framför sig, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar