14 mars 2012

Onsdag.

Hallådär!
Idag har det inte varit en kul dag. Fick galet ont i magen igår efter jag ätit och har varit vaken nästan hela natten och mått dåligt. Åkte ändå iväg på jobbet och det blev lite bättre under dagen. Nu sitter jag helt utslagen i soffan och vill bara sova, men kan inte sova än.

Imorn är det slutprov på jobbet och jag är så galet nervös. Vi får ha 6 fel av 40 och jag känner mig allmänt stressad, men jag ska göra mitt bästa och mer kan man inte göra! Efter testet ska alla i utbildningsgruppen + utbildare äta och sen ska vi ta vårat första samtal, helt galet!
Efter jobbet ska jag & mami träna, varesig jag har ont i magen eller inte för nu är jag trött på det! Mamma har även köpt nya träningskläder så hon är taggad till tusen, super!
Nu ska jag runda av här.. i helgen blir det en tur med kameran.. om det inte är snö.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar