25 augusti 2011

Torsdag.

Idag är det torsdag, och vad innebär det? Jo! Jag har slutat jobba.
nu är jag LEDIG, och det tänker jag vara ett tag innan jag söker jobb.
Dock inte alltför länge, fattar inte hur folk kan vara så lat och inte ens fixa sommarjobb.

Började min lediga dag kl 8 imorse, drog hem från robin och åkte till ångersjön och lämnade alla saker till dom. Sen åkte jag hem en snabbis och åt frukost och sen åkte jag och pappa och hälsade på Majlis, hon blev jätteglad att vi kom och det var jättemysigt att vara där igen.
Kom hem kring 12.30 och då la jag mig och sov, klev upp kl 16. Det var välbehövligt kan jag säga.

Nu sitter jag i köket, har varit på en springtur och nu väntar jag på att mamma ska ringa och när hon gör de ska jag och zingo ta en powerwalk tills vi möter henne. Sen hoppppppas jag att hon vill plocka lingon iaf 1 timme med mig, snällasnälla mamma!!!!!!!!! :)
Nu ska jag dricka upp mitt vatten och chilla lite.

Förresten, inte för att någon kommer kommentera... men är det någon som vet hur man gör för att blogga med iphone så får ni mer än gärna skriva en kommentar eller berätta det för mig. :)

2 kommentarer:

  1. Om jag visste så skulle jag ha berättat :))))))))))))))))))))))))))))))))
    På lördag ska vi S H O P P A !

    SvaraRadera
  2. Snäll du! ;D
    Ja att vi ska, woohooo :D

    SvaraRadera