7 augusti 2011

Parteeey!

Igår var vi, ett gäng hos Malin i hennes hus och röjde! Vi städade gården och rivde ut hela köket mm. Vi var 12 stycken och ett grymt team. Kring 16 var vi klara och då kom pappa med traktor och vagn och hämtade oss och skjutsade oss till vitsand där vi badade, det var en rolig överraskning! Det var så mysigt att åka flak dit och vi hade en mysig liten fest på det, haha! Vi hade "vätskekontroller" under hela dagen när vi jobbade, dom bestod av öl och vin, helt fint! Jag och Amanda började morgonen igår med en bacardi på altanen kl 8.40, haha! Senare på kvällen festade vi ända till kl 3, vi hann med mat och brännboll med mm, en heldag med massa roliga saker, tack Malin!

Nu ska jag städa klart mitt rum som jag hållt på med i en evighet och sen äta pizza med Jullan. Efter det kanske jag åker till njutånger, vi får se..

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar