3 augusti 2011

Long time no see.

Hejhejhej!
Som vanligt var det väldigt längesen jag skrev, skärping på mig!

Sen sist har jag varit i rättvik, det var underbart. Vi var där helgen innan allt började riktigt och det var väl det enda tråkiga, vi sov i tält och bodde på en gubbes gård som var supermysig, åt hamburgare, drack cider och annat, skrattade och bara myste. Helt underbart, nästa år siktar vi på en längre visit, taggad!

I måndags fyllde Robin år, av mig fick han hörlurar och en tshirt. Hörlurarna var behövliga och dom är minst sagt väluppskattade, igår när vi skulle sova bad han nästan på sina bara knän att han skulle få lyssna på musik i lurarna till han somnade, sötnosen!

Och igår fyllde jag år. Vaknade upp till en fin sång av mamma och pappa, av dom fick jag massa bra-att-ha grejor tills jag flyttar hemifrån, jättefina och bra saker. Fick även en klänning och ett presentkort :) Tack! Av de andra som firade mig igår fick jag mer presentkort, (hm & kicks), pengar, parfym och mer saker till flytten hemifrån (undra om dom vill att jag ska flytta?) och justja, en ziperall fick jag av Robin! Väntar på att den ska komma på posten nu! :D Tack alla! Hade en fin dag!

Och idag har jag bara jobbat och sovit. Jag hoppas att robin kommer ikväll för jag saknar snart ihjäl mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar