29 augusti 2011

Måndag.

Hej!
Har haft en jättehärlig helg, därför har jag inte hunnit skriva.
Fredagen: då skrev jag kom jag på. Hade en jättemysig kväll med Malin, Mändie och Jullan.
Lördag: Birsta. Tre övertaggade tjejer drog dit och vi hade tänkt att bränna massa pengar. Men hittade vi nåt? Svar.. nej. Jag köpte 3 doftljus, 1 par assnygga svarta jeans, 1 skjorta och 1 tunika. Alltid nånting men det var för lite shopping alltså. :(

På kvällen åkte jag Amanda och Niklas ut till marön till Malin och några andra kompisar. Vi hade så mysigt! Åkte båt och kikade på ljusen, åt grillat, skrattade, drack och knäppade oss. Fin kväll.

Söndag: Åkte hem ifrån marön och åkte och fotade Rosa och hennes hundar, fina bilder blev det och appropå det så ska jag fixa till dom lite nu så jag kan maila iväg några stycken.

Uppdaterar mer sen med bilder osv, ska skärpa mig nu med bloggen nu när jag är ledig/arbetslös. Puss vettja!

1 kommentar: