12 april 2010

word up.

Sov mindre än 3 timmar inatt. Har ju vänt på dygnen. Kollade iaf på sorgligaste filmen inatt, sister keeper, handlar om en cancersjuk tjej, så himla sorglig. Jag grät somfan. Sen läste jag lite bok och somnade. Trots lite sömn så var skolan idag var ganska okej. Svenska Engelska hål sen Fog.
På håltimmen chillade jag och mia på stan, vi åt på jambo och chillade i solen på möljen, även Emmis kom :] Helt chill.

Nice med soligt väder iaf, hoppas bara att det fortsätter.
Förresten är jag less på min klass, somfan. Vad är det med alla grupperingar liksom?
Sen önskar jag att alla slutade vara så SJUKT JÄVLA FALSK.
Nu ska jag ut, för jag pallar inte mer.

4 kommentarer:

  1. Du pratade ju med mig åh i natt!! :O hihi <3

    SvaraRadera
  2. Det vart yrigt, men skrev det iaf på facebook ;)

    SvaraRadera
  3. falskAAAAAAAAAAa hetere!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. hahah, sant hörrudu!

    SvaraRadera