21 april 2010

One last breath

Tjatjaa.
Kom hem kring 17, började städa direkt.
Rensade ur en hel garderob som var full med saker, sjukt med skräp vart det.
Man funderar vart man får allt ifrån, det är galet vad man samlar på sig.
Men nu har jag iaf blivit av med lite.
Har inte fyllt lådorna i byrån, vet knappt vad jag ska ha där, har inte så mycket att stoppa i.
Men som pappa sa, "men tänk vad skönt, då har du förvaring när du behöver det"
och det är så sant så.


Skrev nyss en svenskauppgift, nu ska jag träna lite på gitarrläxan, sen får jag se om jag kanske läser lite på kulturhistorian. Det blir sängen tidigt, ska nog se klart min bombfilm idag, (som jag kollat på lite 2 nätter innan jag somnar) the hurt locker, ganska skön fast störig egentligen.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar den där snyggingen längst till höger. har du hennes nummer?

    SvaraRadera
  2. näe tyvärr, känner henne inte. Bara nåt random som är med på typ alla bilder ;o

    SvaraRadera