29 april 2010

snuskbarn

På bussen satt jag och tänkte på allt jag tycker är äckligt, som folk gör hela tiden i skolan.
Och det är dags för ett klagoinlägg nu alltså.

Snor överhuvudtaget, när folk drar in hela tiden, eller när dom snyter sig öppet.
Klart man kan vara förkyld, men man kan snyta sig på toan + tvätta händerna efter det.

När folk hostar typ i händerna, använd armvecket!
Sen när dom tar på typ ett handtag vill man inte direkt ta där, och gör man det finns det risk att man blir sjuka.

När folk biter på naglarna, speciellt hets-biter. Sluta förfan!

När man inte tvättar händerna efter man varit på toan?
Trodde att det bara var småbarn som inte gjorde sånt,
inte ens dom, fyfan så äckligt.

Gula finnar.
snälla kläm dom.

& slutligen,

fett hår.
FY.

4 kommentarer:

  1. HAHAH! kunde fan inte hålla med bättre!
    speciellt toagrejjset!

    SvaraRadera
  2. OH!
    så rätt, så rätt, så rätt!
    Du tog orden ur munnen på mig! :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha ja , sjukt äckligt jull!
    bra att nån tycker lika maggis! :D

    SvaraRadera
  4. Förlåt jag ska bättra mig :O!
    Haha ;P
    Är det bara jag eller syftar du på två personer vi känner hähä <3

    SvaraRadera