25 april 2010

söndag.

Skön kväll igår, helt okej fest hos Ebbis. Mycket roliga folk.
Jag & Jullan kom hem 02.45. Sen vaknade vi 12 imorse,
Häpnadsväckande! Men vi klev väl inte upp då direkt.
Iaf så drog Jullan hemåt typ 13, då sov jag lite, sen började jag städa.
Har städat hela dagen, och nu är jag äntligen klar med mitt rum, och rummet utanför mitt.
Har rensat som aldrig förr och jag har varit så duktig! Nu återstår det bara att skruva upp en hylla
som ska upp på toan. Och nu ska jag chilla vidare.


6 kommentarer:

  1. tycker du har pratat med mig ytterst lite i helgen!

    SvaraRadera
  2. det slog mig igår sörru,
    du har pratat med mig lite också.

    SvaraRadera
  3. Du måste lägga in lite bilder på rummet tycher jah! ;)

    SvaraRadera
  4. Jag funderar på det alltså, men har ju inte målat och sånt än, så det får bli efter :)

    SvaraRadera
  5. bäääääää(m)by26 april 2010 kl. 17:38

    hej! kul kommentar va?
    nu ska jag laga mat

    SvaraRadera
  6. mjau gör så, ring när det är klart så kommer jag och äter :)

    SvaraRadera