13 april 2010

Packåsna.

Imorn blir en chill dag har jag bestämt. Tänkte beställa fint väder och sånt. Hela dagen är väl planerad egentligen, haha. Skola mellan 9.30-13.30. Fota i studion med sis till 15, sen är det trafik som gäller till nångång vid 16. Sen ska jag och sis chilla i solen om vädret tillåter, sensenare blir det matlagning prommis film osv. Ska sova där med.

Detta innebär att jag måste packa med saker somfan;

Kläderna vi ska ha när vi fotar (lite olika saker), idrottskläder tills på torsdag, badkläder tills jag ska simma på torsdag, kläder att ha i skolan på torsdag + vanliga sovsaker. Det blir tungt för mig imorgon alltså, men har lite lösningar i huvudet hur jag ska göra så jag slipper bära på allt, haha.

Nu ska jag plugga matte. Har nyss skickat in engelskauppsatsen. Grymt skönt när man kan pricka av saker från "att göra listan". Haha.

4 kommentarer:

  1. Snygga strumpor, ska vi hångla?

    SvaraRadera
  2. halva blogg inlägget om hur du ska packa haha :D skön du är :)

    SvaraRadera
  3. haha javisst fisan,
    Haha jaaa jag måste dela med mig om vad som händer i mitt liv martin ;D

    SvaraRadera
  4. haha halva dagen packning? :D, störd du är ;), men vem gillar dig inte?

    SvaraRadera