14 januari 2013

Söndag

Hej,

Dagarna som varit har gått så snabbt så jag har inte hunnit blogga.
Jag har vilat massa, sovit ut, suttit och kollat på film och varvat ner hur mycket som helst. Jag känner mig redan bättre och det var nog en sjukskrivning som behövdes så jag kan återhämta mig, dock har min förkylning brutit ut... men jag har ju tid att bli frisk nu iallafall.

Under de dagar som gått har jag hunnit träffat många fina människor. Jag var med Malin på hennes jobb i torsdags just för jag kände att jag behövde komma hemifrån, annars är de lätt att man gör saker fast man ska vila (typ plocka, städa, tänka för mycket osv)  Jag har även hunnit med ett besök på akuten, det var inte jag utan min kompis som var tvungen att åka in så jag skjutsade henne. Och eftersom jag följde med malin på nattjobb och vi var  hemma vid 10 på morgonen dagen efter och vi var hemma 5 efter akuten så har jag vänt på dygnen. Igårkväll var jag även hos Malin och spelade kort, kollade film och myste med henne och Axel, sen for jag till Robin och sov när kl var 3.30.

Idag har jag sovit ut och tagit de lugnt på dagen. På kvällen kom mina brudar från söderhamn hit och vi drog och åt på hot chili och sen åt vi hallonpaj som jag gjort här hemma. Vi pratade och pratade och dom åkte inte förrän 00.30, så mysigt!

Imorn är planen att kliva upp i tid så jag vänder tillbaka dygnet, sen ska jag baka bullar och matbröd och bara ta det lugnt hela dagen...
Sådär, en liten update om läget för dom som är nyfikna. Har inga bra bilder till detta inlägg men jag ska försöka ta en prommis och fota lite till veckan. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar