3 januari 2013

2013

Hallådär!

Nu är det 2013 helt plötsligt. 2012 har innehållit massa härliga stunder.
Rättviksveckan, fyllt 20år, varit till teneriffa med amanda, fått fast jobb, träffat jättemånga nya kompisar, haft roliga fester och mått bra trots mycket sjukdom som vanligt.

Detta år hoppas jag kommer bli minst lika bra, men det ska nog inte vara några problem.
Jag vill åka utomlands minst 1 gång, vill gärna flytta men vet inte var än, jag vill att familjen skaffar en hund och att jag får tillbringa året med Robin och andra som jag håller kär.
Detta är självklart bara några av mina förväntningar, det jag hoppas mest på är att jag får vara friskare än vanligt och att man kommer på varför jag är sjuk så mycket... de ska jag kolla upp på tisdag.

I nästa inlägg kommer lite bilder ifrån min och Amandas trip till Teneriff ;)
Sen har jag även bilder sen vår maskeradfest vi hade här hos oss på juldagen.
Iår ska jag bli en bättre bloggare och jag ska ta mer kort, för de är ju så roligt att ha bilder ifrån fina stunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar