9 januari 2013

Sjukskrivning

Hej,

Igår var jag på hälsocentralen för att göra en hälsokontroll. Berättade hur jag mådde och fick göra 8olika prover, alltså lämna fyra rör med blod. Dom får jag svar på om 1 vecka. Läkaren bestämde iallafall att jag skulle vara sjukskriven i 2 veckor då jag inte hinner bli frisk emellan gångerna utan jag har ständigt en virusinfektion (alltså en förkylning, typ) . Igår var jag lite stressad av tanken att behöva vara ifrån jobbet i 2 veckor, men det är nog det jag behöver känner jag idag. Jag får fortfarande göra saker, träffa folk, gärna simma och gå promenader osv så det känns skönt.

Idag ska jag göra saker jag tycker är avkopplande, baka matbröd, bygga pärlplattor och kanske ta en prommis med Julie.
Det som även är bra med detta är att jag har tid att blogga mer, sova mer och virka mer, hihi.

Nu ska jag kliva upp efter att ha haft en mysmorgon i sängen. Vi hörs!
Lite bilder ifrån instagram:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar