15 januari 2013

Måndag


Hej,

Imorse, eller ja idag klev jag upp kring 12, åt frukost och sen for jag och pappa till söderhamn för att köpa nytt golv till vardagsrummet och handla lite annat. Vi var helt sluta båda två då vi är tokförkylda så de gick ganska snabbt. När vi kom hem kikade vi lite på film och sen gjorde vi mat tillsammans.
Mamma kom hem och vi åt och satt och pratade, jag och pappa kikade klart på filmen sen gick dom på en promenad. Senare har vi kikat outsider och jag har målat tre korgar vita (se sista bilden) men dom är inte klara än därav ingen efterbild.
Nu sitter jag här igen, kl är snart 1 och jag är inte trött alls. Imorn kommer jag automatiskt vända tillbaka dygnet då min läkare ringer om provsvaren kring 10.
Mina andra planer för morgondagen är att baka bullar och matbröd och kanske vara med Robin.
Jag hoppas även att temperaturen är lite bättre så jag kan ta en fotorunda mellan jäsningarna, haha.
Nu ska jag kika efter låtar till min nya 2013 playlist.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar