24 april 2012

Tisdag.

Hej
Idag klev jag upp, skjutsade Robin till bussen, åt frukost och gjorde mig klar med Mami sen åkte vi mot jobbet kring halv 9. Jobbade mellan 9.15-18.15 och idag har det gått riktigt bra! Har även haft folk som har lyssnat på mig, som går utbildning nu alltså, jätteroligt! Efter jobbet tränade jag i 45 minuter, körde ben idag... jätteskönt! Sen hämtade jag mamma, handlade lite och åkte hem.

När jag kom hem lagade jag mat så jag har matlåda plus att jag åt lite. Nu sitter jag i mitt rum vid datan med tända ljus och tar det lugnt. Om 12 minuter börjar BB och sen ska jag chilla lite innan jag ska lägga mig. Imorgon får jag min första lön och det känns riktigt bra, ska vara duktig och försöka att inte spendera så jättemycket, speciellt inte påengång, det kan bli svårt... haha.

Nu: kika lite innan BB. Puss världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar