9 april 2012

Helgen

.

Hej!
Har haft en jättebra helg, därför jag inte kunnat skriva.. har inte haft tid.
I fredags hängde jag med familjen (amanda kom hem!! :D) och åt grillat och chillade i växthuset. I lördags jobbade jag mellan 9-14 sen åkte jag hem och hängde på altan med sis och drack vin och rökte en cigarett, livet! Sen kring 17 kom det folk till oss som vi åt och förfestade med, vi hade så himla roligt, kring 22 åkte vi in till stan på krogen och hade jättekul tills 1 när vi gick och åt.
Igårmorse åkte mamma och pappa till Prag så jag och Amanda sov som stockar till typ 14, då klev vi upp och gjorde en gosfrukost, sen hängde vi på altanen och sådär innan hennes buss gick 17.40. Då åkte jag till Robin, åt jättegod mat och sen åkte vi hem hit och myste. Idag har vi faktiskt varit vakna sen 10, ätit god frukost, suttit ute, kammat hunden, hängt i växthuset och nu ska Robin plugga och jag ska se gårddagens BBavsnitt. Lite senare idag ska jag hänga med Julia och det är riktigt efterlängtat!
Bilderna är sen helgen.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar