18 april 2012

Onsdag.

Hallådär!
Var tillbaka på jobbet idag efter 4 dagars ledighet, det kändes som jag hade glömt bort allting men det satt ju där i skallen trots att det inte kändes så. Jobbade mellan 8.30-17.45 sen tränade jag och sen åkte jag hemåt med mamsen som slutat då. Sen dess har jag bara chillat vid datorn, hängt med papi och sett BB.
Imorn börjar jag 9.45 och slutar 15.45, ska åka med mamma 7.15 och träna innan jobbet. Ska ta ut mig helt tänkte jag, får se om jag orkar jobba efteråt bara, haha.

Nu ska jag säga åt dom som har tv:n på högsta volym nere att dom får förflytta sig in till sovrummet och fortsätta se sin film så jag kan gå och lägga mig.
Imornkväll ska jag och min babyboy se konsert på Broman. Det blir nog bra, hoppas verkligen att den är riktigt bra.

Godnatt

1 kommentar:

  1. Men jag gick ju ut och sen SPRANG! ;) den du! Fast det lät lite kult. Haha, lättåh! ;)

    SvaraRadera