1 april 2012

Iphone bilder från dagarna som varit.




Lite bilder från dagarna som varit.
Jobbade som vanligt och på torsdag och fredag gick det riktigt bra för mig. Fick beröm från flera stycken och det var jätteroligt!
I fredags tvärdäckade jag när jag kom hem, var helt slut och började bli sjuk. Men piggade på mig och åkte till söderhamn och kikade på robins innebandymatch, hade även med mig Malin som sällskap, jättekul! :)
Igår var jag helt död när jag vaknade, sjukt förkyld och hade knappt nån röst. Men jag åkte ändå iväg till gympasalen som vi hyrt med ett litet gäng. Vi spelade badminton och volleyboll, jättekul de med!
På kvällen drog jag vidare till Cissan på förfest med hon, Emma & Madde. Vi pratade, shottade och åt jättegod mat, sen åkte vi in till stan. Vi skulle såklart på Hogges och det var inte bara vi som skulle de kan man säga. Det var en sjuk kö och alldeles fullt därinne! Men kvällen blev bra ändå fast på slutet vart den inte sådär jättelyckad!

Idag vaknade jag upp med träningsvärken från helvetet och med den täpptaste näsan jag nånsin haft och en röst som inte fanns, haha! Men jag har piggat på mig under dagen och nu har jag talförbud så det ska nog va ganska bra till imorgon.

Min kväll består av: virkning, bb-kik och sovning. Skön kväll med andra ord.

1 kommentar:

  1. Älskar melwins röv på första bilden! HAHAH!
    Jag saknar dig!

    SvaraRadera