25 juli 2011

Måndag.

Hejhej!
Idag har jag jobbat mellan 8-18, helt sjukt jobbigt faktiskt. Jag stod i kassan hela dagen och det var total kaos ett tag under dagen. Jag skulle ha slutat 16 men blev kvar som ni förstår.
Kom hem, åt en halv pizza, ringde och bokade camping inför helgen och nu chillar jag med datorn på altanen, underbart!

Justja, jag, Amanda Cissi & Michaela ska till rättvik i helgen. Lovade att följa på fyllan så vad gör man inte? Haha... det är classic carweek där, men det börjar inte förrän på måndag och vi åker fred-sönd men det blir nog helt kul i vilket fall. Jag och Amanda kommer åka ner på fredag kring 16 och det kommer bli en mysig roadtrip med sis!

Imorn åker mami & papi bort också, så då blir jag ensam hemma resten av veckan, fint! Dom tar kanske med hunden också och det känns inte helt okej, men det är för hans eget bästa isf... han har nämligen haft 2 epelepsianfall nu 2 dagar i rad och det hör inte till vanligheterna, men det blir nog bättre. Nu ska jag sluta svamla faktiskt. Vi hörs!

Jag just nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar