18 juli 2011

Hejhejhejhej

hej!
Firar min 1års-dag med baby nu... vad gör vi?
Jag väntar på att han ska duscha klart, har väntat på att han ska duscha i en timme, men seeen ska vi äta chips (vi skulle börja chipsfria veckan idag, de gick inte så bra..hehe) och se på prisonbreak. Ska gå ut och äta någon annan dag och fira riktigt, texas blir det. MYS!

Sen jag skrev sist har jag festat (lördagkväll) hade askul, spydde hela natten och hade min hittills värsta bakfylla. Spydde även dagen efter och jobbade på de, härligt! Ska-aldrig-mer-dricka känsla! Sen har jag jobbat idag med, och de gör jag hela veckan.

imorn ska jag hänga med Linnea och på onsdag ska jag & Fia äta pubmacka, kul att hinna va med lite folk också fast man bara jobbar nästan. Ha det fint, nu är nog robin klar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar