5 juli 2011

Fy skäms!

Gud va jättelängesen det var jag skrev!
Det som hänt senaste dagarna är att jag har köpt en iphone, wiho! Badat nattbad med fulla människor, Varit på en sjukt jävla kungfest hos grannen, sovit, badat mer och jobbat. Och idag har jag och pappa + 111 motorcyklar till åkt 20 mil på motorcykel, jättekul men ont i hela kroppen!

Har inte tid att skriva faktiskt för såhär ser mina dagar ut:
Vakna (räkna ner hur lång tid de är till jag ligger i sängen) åka på jobbet, jobba i minst 8 timmar, sen hem och äta, däcka i sängen någon timme och sen sova/vila eller vara med baby.
Fint!

I helgen är det gatufesten och det kommer bli helt fint tror jag. Ska b.la. se Håkan Hellström, Veronica Maggio, Oskar Linnros, Daniel Adams-ray, Timbuktu :D, movits, HARDCORE SUPERSTAR mfl. Det blir kungkungkung!

Nu ska jag sova faktiskt, är helt slut. Jobbar 8-16 den här veckan, skönt att sluta "tidigare" men ett helvete att ta sig upp, fy sjutton! Godnattgodnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar