9 juli 2011

Gatufesten

Vilken kväll det var igår! Så himla kul och se alla grymma artister, polisen hittade våran gömda sprit men vi var glada ändå. Jag tyckte timbuktu var bäst och är så lycklig för att världens bästa pojkvän hade mig på axlarna när dom spelade "resten av ditt liv" och är ännu mer lycklig att sista låten var min absoluta favoritlåt, "det löser sej". Glad!
Påvägen hem fick vi åka en buss som var så full att vi fick sitta i trappan påvägen in till den... illa hudikbussarna, noll planering alltså.

Kom hem kring halv 5 och sov knappt 5 timmar sen drog jag mig hemåt, nu ska jag tagga om för gatufesten ikväll igen, veronica maggio, hardcore superstar, daniel adams-ray och flera är det idag, det kommer bli fint-finare-finast!
Ha det fint, måste ta och lägga in lite bilder, men de får bli senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar