7 juni 2011

Tisdag.

Godkväll!
Idag har jag inte gjort något alls typ. Ville vara ute i solen, men robin ville ligga inne och uggla och kolla på film, så självklart blev det hans val... :(
Sen har jag bara ätit resten av dagen + tagit en cykeltur med Jullan. Mamma & Pappa åkte och fiskade och jag ville bara vila, men sen fick jag för mig att jag ville göra något.., men Linnea sov och jullan kollade fotboll och alla andra bor för långt bort..

Ikväll ska jag hämta Robin i stan, han är på utspark. Sen imorn ska jag & Mamsen till Gävle och handla det sista för balen och studenten, när vi kommer hem ska vi kanske fira min lillkusin som fyller år, efter de ska jag till maggan och fira hennes student... och sen...... BLIR DET UTGÅNG! Det har ju liksom blivit lite festande nu.. hehee.

Det roliga var att sista dagen i alanya sa jag "tänk dom som går ut på onsdagen när dom kommer hem, dom måste ju vara sjuka i huvudet"... men festsugen som man är efter dom här dagarna så kan man ju inte låta bli. Nu ska jag lägga av och skriva så himla mycket mer, hejdå!

ps. jag har flagnat,typ överallt...har aldrig gjort det förr, endast på näsan...dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar