6 juni 2011

alanya baby!

Hej!
Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem till mitt hus igårmorse vid 5 på morgonen.
Vi har verkligen haft en underbar vecka! Resan började med kaos dock.
Vi skulle åka tåg till Gävle, sen byta tåg och ta ett annat till arlanda... det började med att vårat tåg blev ersatt med buss (som tar längre tid) sen hade vi bokat fel tåg till arlanda, så vi missade det. men vi fick hoppa in i ett annat. Sen när vi hade tagit flyget till antalya kom inte min väska fram så jag fick åka utan den till hotellet. Men vad gör väl det?

Vi har festat, festat, festat och chillat. Vi har lagt oss kring 5-6 varje morgon och sen klivit upp kring 9 och solat och badat och sen har vi börjat om. Hotellet var jättefint och maten var jättebra, vi hade all inclusive och jäklar vad dom måste ha gått back på alkoholen med tanke på hur sjukt mycket vi drack, haha.

Bilder kommer såsmåningom, jag är så sjukt trött nu men jag är lycklig. Den bästa veckan i mitt liv och när man kommer hem får man träffa sin älskade pojkvän, familjen, vänner plus att jag tar studenten på fredag och har balen på lördag, allt är så sjukt!
Ha det fint alla, skriver mer senare/imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar