13 juni 2011

Presenter

En bildbomb med presenter ifrån studenten.
Blommor + övrigt hade jag runt i halsen i tåget, otroligt mycket. Är så himla glad för all uppvaktning! Det jag fick i present var b.la. pengar, ljuslyktor, ett stativ, en picknickkorg med alkohol, kakbok och en godisburk i, fotlänk, armband, tavla, godis, en jättesöt stekpanna med tillhörande grytlapp. Fick mer saker med, men orkar inte skriva allt. Tack så jättemycket alla! verkligen jättebra, roliga och fina presenter! Ska fixa in lite balbilder också senare ikväll.

Vart även jättenöjd med mina betyg, fick MVG i Foto B och det är jag så himla glad för! Fick även MVG i religion. Båda betygen vart jag jätteförvånad över. Sen fick jag VG i alla andra kurser jag läst i 3:an utom i samhälle och svenska. Känner mig grym!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar