26 juni 2011

Söndag.

Hej!
Har haft lite uppehåll nu såg jag. Det har varit midsommar ju.
Började i torsdags med en traditionsenlig fest hos grannen, hade roligt och det var jättemysigt! Kom hem och fick ringa sjukrådgivningen, på midsommarafton började jag dagen med akuten, hade fått urinvägsinfektion, har aldrig haft det någongång. Midsommaraftonen tillbringades hos Robin, en fest som var helt ok till den tog slut alldeles för tidigt, sen var det bara kaos.
Igår fick jag hämta penicillin direkt när jag vaknade och det visade sig att det antagligen är något virus som går för det var rekordmånga som fått urinvägsinfektion under midsommarhelgen, och självklart ska jag få det eftersom mitt immunförsvar inte finns. Köpte även tabletter som ska bygga upp immnunförsvaret, så nu jävlar.

Igår var jag bara med robin och chillade. Åkte till stan en sväng på natten men det var dåligt drag där så vi åkte hem och sov. Idag åkte jag hem kring 13 och sen åt jag lunch hos håkan & mita och sen drog jag & Jullan och badade. Det är det enda som hänt idag, om ett tag ska/skulle jag och robin äta middag ute på någon fin restaurang, men vi får se hur det blir eftersom han är sämst på att planera.

imorn är det jobb igen. 10-18, woho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar