28 september 2010

Tisdag,


Hallå!
Skön dag i skolan, hade bara 2 lektioner och slutade 13.20.
Hade dock min första psykologilektion med en ny lärare, säger bara herregud.
Några saker som är obligatoriska på hans lektioner är att: sitta rak i ryggen, lyssna SOMFAN på vad han säger och prata väldigt högt (helst skrika). Galet är det.

Hade även en håltimme, då stack jag och Pappa och köpte golv till mitt rum och kikade på tapeter, hittade ingen tapet men ska kolla mer någon dag i veckan.
Nu ska jag plugga, ska skriva CV, personligt brev och skriva lite på samhälleuppgiften, sen ska jag och Papi måla mitt rum och sen är nog klockan 20 och då är det idol. Sen är det älskade glada hudikteatern efter det kl 21. Elina missa inte det!

Måste även göra något åt min gräsliga blogg, men det kommer det med.
Pusssss

5 kommentarer:

  1. men öh, haaaallåååå!
    såg det igår! eller mamma spelade in så såg det idag men sak samma :D

    ska kolla, LOVAR

    SvaraRadera
  2. men gud vad förvirrad jag blev, hade inte ens sett det här inlägget fast jag har kollat hundra gånger typ, och så länkar du och då trodde jag att du skrev det nyss

    FAN VAD FÖRVIRRANDE

    SvaraRadera
  3. Men har du sett ens att ditt namn är med? :/

    SvaraRadera
  4. men kolla första kommentaren då din smarta norrlänning!!!!!

    SvaraRadera