6 september 2010

Jobbig dag.

YO!
Vaknade hos lillrobban, överraskade han nämligen igår med att komma dit utan att han visste, det första han sa va "vad gör du?", snällt sagt, haha. Men han vart glad och det var jag med. Imorse var jag astrött och skulle gå på toa, då glömde jag svänga vänster och gick rakt in i robins gitarr som hänger på väggen, snacka om att vara trött.
Kom till skolan och hade ingen aning om hur mitt schema såg ut. Får reda på att jag har 40 min lektion och sen håltimme till 12.20. Jag som skulle sluta 12.30 för jag skulle till sjukan, värt! FAST NÄE.

Var iaf till sjukan och jag trodde det skulle gå snabbt. Nejdå, 3 timmar tog det innan jag kom ut därifrån. Snackade först med 1 läkare, sen tog jag blodprov (i armvecket, aj) och sen pratade jag med ytterligare 2 st, sen skulle jag till narkosläkaren. Han glömde bort mig. Så en sköterska ringde han och han sa "Jag kommer om en stund" Efter 45 min av väntande efter det, (sammanlagt 1.5 timme) fick jag nog och gick tillbaka till sköterskan. Hon ringde en annan som kom, och samtalen med narkosläkaren tog 3 min. Så himla onödigt att behöva sitta och väntade sådär länge för det.
Menmen, kommer få en operationstid inom 3 månader (sjukt långt) men läkaren skrev att jag kunde komma med "kort varsel" som ger mig lite förtur sådär.

nu måste jag sluta skriva för nu har det redan spårat ur så mycket så att ingen ens orkat läst. En fluga har flugit in i mitt öra och surrar sönder, asjobbigt. Nu ska jag snart laga tacos, vila lite och sen måla taket i rummet. det blir nog fint. Puss vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar