20 september 2010

älskar dagen!

Helt bra dag, och dagen är inte ens slut.

Vaknade upp hos älsklingen, åkte hemåt. Fikade och sådär, sen drog jag & pappa till söderhamn, där tatuerade jag mig, och jag vart jättejättenöjd :)
Sen åkte vi hem och jag åkte vidare till skolan, (där jag inte gjorde något alls typ).
Sen tog jag med mig baby hem och vi chillade hos mig ett par timmar sen åkte han hemåt.
Plus att jag har fått operationstid, 7 oktober! Det känns bra att det blev sådan kort tid, men jag är ju orolig för själva operationen för folk säger att det ska göra fruktansvärt ont, får hoppas det är värt sen.

Nu ska jag skriva lite på min krönika och sen ska jag ta en tur med Mamma & hunden.
Sen ska jag måla lister & kanske min baby kommer hit.
Puss på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar