4 juni 2013

Tisdag

.... och sådär så hade det gått ännu fler dagar med utebliven bloggning. Jag har så lite tid känns det som.
Det som hänt sen sist är att Robin  har flyttat in, hela lördag-dag tillbringade vi med att flytta in hans saker, åka och handla grejor vi behövde m.m sen på kvällen bjöd vi 4 kompisar på mat och tog en spontanutgång, heltrevligt!

Nu är det en ny vecka och igår började robin sin första dag på sitt sommarjobb, jag kör på med mitt jobb som vanligt jag och mitt schema har fortfarande inte fixat's till så imorn måste jag verkligen ordna det.
Imornkväll far jag och mamma till amanda efter jobbet och blir där 1 natt, hon har ju köpt lägenheten hon bor i nu så vi ska på ikea och kika på torsdagen och ut och äta imornkväll. Det blir mysigt!

NU ska jag ta en dusch och vänta hem robban som kommer efter innebandyträning sen ska vi fika lite och lägga oss. Ha det fint, ska försöka komma igång bättre med bloggfan nu! Amanda får stå för bilden idag!

1 kommentar: