14 juni 2013

Fredag

Hallådär!
Idag är det fredag och studenten för alla 94:or och några övriga!
Jag är ledig idag så jag har långhelg och det känns fantastiskt!

På min lediga dag hittills har jag klivit upp kl 06.10, tvättat 4 maskiner tvätt (2 av dom är klar typ nuu) diskat, plockat ihop lite och donat. Det är mycket kvar av den här dagen men jag känner att den kommer bli grym.
Kl 10 ska jag ner på stan och hämta Mathildas (robins kusin) present, hem och slå in den och fixa till mig. Sen ska jag kika på studenttåget med bästa Jullan, springa in i tåget och ge rosor, ta kort och bara vara glada åt alla studenter. Sen ska jag och min robin på 2 studentmottagningar och bara fira alla.
Får se om vi går ut med alla ikväll också, det är dock oklart än för imorn är det balen och då ska jag fota fina mathilda och hennes baldejt, det blir roligt och dom kommer vara hur fina som helst!

Det är galet hur längesen man själv tog studenten när man tänker efter. 2 hela år har redan gått, men jag skulle kunna göra det om och om igen för det är lätt det roligaste i livet.

Såhär såg jag ut på min bal. Jag och världens bästa pappa <3>

2 kommentarer: