9 juni 2010

HEJ JAG HAR SOMMARLOV.
Är fortfarande sjuk så kommer inte gå sista skoldagen som är imorgon.
Men det gör INGET. För jag har lovlovlov!

Sis har varit här (och är här än) idag sen typ kl 14, har skrattat ihjäl mig.
Dagen/veckan/årets citat drog hon med:
"Jag har inte följt de som en jävla jakthund"

Hon snackade om att hon inte hade följt en serie.
Skrattade sjukt mycket åt det iaf.

Nu ska jag chilla vidare och hoppas på att halsen ger sig inom en snar framtid, annars blir det en tur till sjukan imorn och det vill jag helst slippa.

4 kommentarer:

  1. Det är bara för att du tycker att jag är så jävla rolig! ;)
    HAHAHAHAHAHAH! :D

    SvaraRadera
  2. HAhah men what "analklåda?" hahahahaha ;D

    SvaraRadera
  3. HAHAHA! erkänn att jag är den roligast du vet?! :D

    SvaraRadera
  4. så är du inte de ;ppPppPPPppp

    SvaraRadera