24 juni 2010

15 år!

Idag fyller världens bästa vän år.
Min favorit i alla lägen, den som står mig närmast, den som känner mig ut och in, den som vet allt om mig, den jag litar mest på, den som är den mest knäppa och underbaraste vännen man kan ha på samma gång, den jag alltid kommer vara vän med, den jag delar så himla många minnen med (och fler ska det bli), den som jag alltid gör sjuka saker tillsammans med, den som jag skrattar mest med, helt enkelt, den bästa vännen som finns.

Julia Bergwaahl, som blir världens snyggaste 15 åring idag.
Från och med idag får du k-nulla lagligt, köpa energidrycker, se på alla bio's osv.
Kommer inte på något mer justnu.
Men iaf; Grattis Jullan, hoppas du får en underbar dag!
& du är bäst!

always and forever beeone. <3




4 kommentarer:

  1. åh vad bra du är agnes.
    du är så sjukt bra och om jag inte hade dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till<3
    tack!
    älskar dig<3

    SvaraRadera
  2. Du är bäst, vi är bäst.
    Älskar dig määäääst ;)

    SvaraRadera
  3. skonaste tjejerna ever :)

    SvaraRadera