10 oktober 2009

skuuuumpartyyyyy.

Lång dag igår, för lång.
Skolan till 15.30, åt och så på stan
sen drog jag och Mia + Julia hem till Julia och fixade oss osv.
Sen till Oscar innan gfesten.

Gfesten var sjukt rolig iaf i början.
Stört mycket skum och man blev helt sjukt blöt.
Men det var det såå värt.
Var glad att jag hade andra kläder att byta till innan bussen hem.
Det var lite länge, det skulle gått en buss 01.20, men wtf.
Synd om Fridis som fick vara på sjukan istf gfesten :(

Ska in och köpa en jacka idag, hade klockan på 10.30, ifall jag skulle
ta 11.50 bussen in. Men som tur är har stan öppet till 16 idasg, så jag
tar 13.50, intreesssaant ja.

Ikväll kommer Emmii! :]

Puss&hej

4 kommentarer:

  1. tack för sällskapet!

    jag hade helt sjukt kul! :)

    SvaraRadera
  2. Tack själv, helt bäst var det allt! :D

    SvaraRadera
  3. Ja, helt sämst för migggg :< Men vi kör på nästa vecka!

    SvaraRadera
  4. tack för en grym kväll!
    om jag fixar pengar, är du med på en repris nästa helg då?
    GULLAn <3

    SvaraRadera