15 oktober 2009

muuusic.

Cha chaaa!


Vaknade imorse kl 5.38 av världens duns typ.
De va min lilla vovve som ramlade ihop utanför mitt rum, och antagligen fick han ett epelepsianfall.
Så hemskt när sånt händer.
Fick sitta med han och försöka lugna han i 25 minuter, helt sjukt långt.


Han skakade hela tiden, hyperventilerade och kunde inte gå.
De har hänt 2 gånger tidigare, men det var i somras.
Tur att jag är ganska lugn med djur, så det gick fint
Sen slutade det och han mådde bättre.
Efter en stund somnade hunden och jag, och klev upp kl 10.45 igen.

Hade en lektion i skolan.
Ganska chill.
Kom hem, har suttit här och chillat.


Gjorde nyss ett ryck och startade en tvättmaskin och plockade bort saker från golvet osv, sen spelade jag nyss gitarr.
Nu ska jag ta ett varv med dammsugaren och sen städa lite till.
kl 20 ska jag och babyJ ta en prommis.
Fett nicE jaO!



3 kommentarer:

  1. Hoho! Ja Cecilia är "cissifrank"! Bland alla namn...;) Kör Hårt på g festen. "shake it"

    Kram Cissipissi

    SvaraRadera
  2. Oj vad du verkat städa mycket då :]

    SvaraRadera
  3. Haha, ja kom du med cissi! ;D

    Oscaaaar, de kan jag inte påstå.
    är inte direkt klar, haha!

    SvaraRadera