8 januari 2014

'

Hejhej,

Här har det varit dött som vanligt.
Jag har iallafall haft ett jättebra slut på fina år 2013.
Amanda har varit hemma jättelänge så jag har mest varit med henne. Vi har tomtat med gänget, firat jul, varit på krogen på juldagen, umgåtts med kompisar, köpt nya mobiler och mycket mer. På nyår var jag med Robin och Jullan, vi var på fest hos Danne som även fyllde år. Det har varit så kul allting.

I måndags åkte Amanda hem, då följde familjen med henne och var där hela dagen. Vi var på IKEA och andra affärer och där köpte jag b.la. detta på bild 1 och 2.
2 Jättefina kökshanddukar, och 2 sköna fina dynor till stolarna i köket. Sen sista bilden är min fina ljuslykta som jag fick av Helena Lars och familj i julklapp.

Jag är jättetaggad på att göra om lite i lägenheten, har köpt 2 fina kandelabrar som jag ska spraymåla i matt vitfärg, sen ska jag få hem en golvkandelaber och andra grejer, det kommer bli så fint. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar