10 december 2013

Tisdag

Idag har jag äntligen handlat lite julklappar.
Köpte till både Mamma, Pappa och Amanda. Men är såklart inte klar än, men jag har iallafall några färre.
Cissans och Robins syster är helt klar och nu är de bara Robin (som jag vet vad jag ska köpa till) hans mamma, pappa, syskonbarn, Jullan, Fia, Magnus, Malin, Linnea och lite smågrejs till min familj kvar, helt plötsligt lät det väldigt mycket men de blir nog bra.

I allmänt känner jag mig bara så less. Jobbet som aldrig fixar mitt schema rätt och att vi aldrig får reda på om vi blir varslad eller inte, tokfrans räkning kom idag för allt blir så uppenbart att han verkligen är borta nu, sen är det massa andra grejer med. Livet är inte på topp jämt, men det finns många bra grejer med som t.ex. att det kommit snö och att Amanda kommer hem om bara 1 vecka och 2 dagar, wiho äntligen!

Nu ska jag färga min hemska utväxt och bege mig in i virkvärlden som vanligt.
PUSSELIPUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar