3 maj 2012

Sön-ons

Blir så jävla less på nya designhelvetet. De går inte att lägga bilderna som dom ska vara.
Gud va förbannad jag blir nu. Iallafall.
Söndag: Chillade i solen, hängde med Robin som äntligen kom hem ifrån sjukhuset,
tog de lugnt och hade det bara bra. Måndagen jobbade jag mellan 7-15.30 sen åkte jag hem, vilade lite och sen drog jag och Robin iväg på en fest i våran grannby, där hade vi det riktigt roligt och det var så bra folk där! Tack Malin. <3 På tisdagen var jag ledig, då solade vi och tog de bara lugnt. Igår jobbade jag och sen på kvällen var jag & Robin till stan, en sväng på köpmanberget och sen åkte vi på bio och såg The avengers, riktigt bra faktiskt!
Nu har jag inte tid, fan va fult inlägget blir men jag orkar inte bry mig.

Djuren hade saknat Robin
Lägg till bildtext

Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar